The Fisher and the Little Fish


7.16. De piscatore et pisciculo
Caxton: Of the fyssher and of the lytyl fysshe
Men ought not to leue that thynge whiche is sure & certayne / for hope to haue the vncertayn / as to vs reherceth this fable of a fyssher whiche with his lyne toke a lytyll fysshe whiche sayd to hym / My frend I pray the / doo to me none euylle / ne putte me not to dethe / For now I am nought / for to be eten / but whanne I shalle be grete / yf thow come ageyne hyther / of me shalt thow mowe haue grete auaylle / For thenne I shalle goo with the a good whyle / And the Fyssher sayd to the fysshe Syn I hold the now / thou shalt not scape fro me / For grete foly hit were to me for to seke the here another tyme /
For men ought not to lete goo that / of what they be sure of / hopynge to haue afterward that that they haue not and whiche is vncertayne
[more info]

No comments:

Post a Comment