The Wolf and the Lamb

1.02. de lupo et agno
Caxton: Of the wulf and of the lambe
/ Of the Innocent and of the shrewe Esope reherceth to vs suche a fable / how it was so / that the lambe and the wulf had bothe thurst / and went bothe to a Ryuer for to drynke / It happed that the wulf dranke aboue & the lambe dranke bynethe / And as the wulf sawe and perceyued the lambe / he sayd with a hyghe voys / Ha knaue why hast thou troubled and fowled my water / whiche I shold now drynke / Allas my lord sauf your grece / For the water cometh fro yow toward me / Thenne sayd the wulf to the lambe / Hast thow no shame ne drede to curse me / And the lambe sayd My lord with your leue / And the wulf sayd ageyne / Hit is not syxe monethes passyd that thy fader dyd to me as moche / And the lambe ansuerd yet was I not at that tyme born / And the wlf said ageyne to hym / Thou hast ete my fader / And the lambe ansuerd / I haue no teeth / Thenne said the wulf / thou arte wel lyke thy fader / and for his synne & mysded thow shalt deye / The wulf thenne toke the lambe and ete hym /
This fable sheweth that the euylle man retcheth not by what maner he may robbe & destroye the good & innocent man
[more info]


No comments:

Post a Comment